Twilight new moon


(jag äger inte bilden)

Idag tvingade jag mig igenom Twilight new moon, alltså jag fattar inte hysterin?! Vad är det för speciellt med dom förrutom att dom är grymt överskattade!? Kan bero på att jag inte tillhör målgruppen, känns som om den är mer för dom som är i 14-18 år ålder eller kanske bara till 16 år åldern. Tycker inte att det finns något alls speciellt med de filmerna, dock var inte tvåan lika stort sömnpiller som första. Känns som om vampyr filmer/serier är dom nya high school musical eller hanna montana.
Dakota Fanning var iallafall helt underbar, det enda bra med filmen, och hon som spelar huvudrollen är iallafall också ganska duktigt.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0