Tid

Jag förstår inte hur man ska få tiden att hinna till, kanske är jag som planerar dåligt. Men jag vill verkligen inte skriva ett arbete på det vi ska skriva ett arbete på. Känns så himla menningslöst. Jag är verkligen inte på humör för det. Men ska ta mig samman och göra det snart, har bara ett kapitel klar så ska väl inte klaga.
Idag var jag kvar längre i skolan för att klippa det jag missade en fredag, gick inte alls bra men nu är jag iallafall ikapp och det känns skönt. Fattar inte varför man inte tar igen saker om man ligger efter, speciellt om man har betalat för utbildningen. Förstår inte hur endel tänker, TUR ATT JAG E SÅ SMART..haha.

Ringde iallafall han som har lägenheten som jag ska flytta in i. För jag fick för mig att han skulle höra av sig till mig den sista i förra månaden. Men jag hade tydligen missupppfattat allt. Kanske inte är så smart trots allt.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0