Starry eyed



Igår kollade jag igenom min Kamera när jag och Frida hade tagit en bild och då hittade jag denna. Så jävla klassisk bög bild, lite ut med bröstet och ser allmänt "wannabe" snygg ut. haha fy!
Jag gick upp klockan 9 idag, tror jag. Jag har ställt fram klockan en timma vet inte om det var fram eller bak man skulle dra den. Måste kolla upp det sen. Håller på att tvätta, ofta det tar två timmar för tvätten?! Fattade inget alls var tvungen att sätta mig inne i tvätt rummet och läsa manualen. Ja mennar ska de verkligen ta två timmar, då hinner man inte allas köra många maskiner?!
Ska försöka städa idag också, men det är ju så jävla tråkigt, men först ska jag försöka få i mig lite frukost.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Elin

Min maskin tar ca 2 timmar när man kör på 60 grader, annars ca 1,5 :) Fin bild :)

2010-03-28 @ 10:44:57
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0