Katt

Jag har länge funderat på vad, och om jag ska skaffa ett husdjur när jag flyttar till min egna lägenhet. Fast jag vill ha ett som inte lever så länge. Eftersom jag inte vill ha ansvar för ett husdjur resten av livet. Av samma annledning har jag bestämt att det inte blir ett husdjur, på grund av min omogenhet.
Men om jag skulle skaffa ett husdjur hade det inte vart en katt. För det börjar med en katt sen sitter man där ensam i en liten 2 när man är 70 år, ensam och en katt tant eller som i mitt fall katt farbror. Och man skulle ha en tvåa för att få rum med alla jävla katter man skulle ha. Nä jag får nog skaffa en såndär uppskruvningsbar fisk istället och ha den i ett litet glas. Men hittar ingen sida där dom säljer sånna men om någon vet så hör av er.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0