im not outside

Härligt jag hade tydligen internet, skit skönt. Dock har jag sådant med sladd. Men tycker ändå det är ganska skönt. För endel trådlösa internet bara loggar av och på hela tiden.
NU har jag iallafall kommit in i min nya lägenhet. alla möbler är uppe och jag är riktigt nöjd faktiskt. De blev riktigt mysigt. Och min mamma är helt underbar som har köpt två möbler till mig, och lite till. Massa med kärlek till henne. Det behövde jag verkligen. Vi var på ikea idag jag köpte ett jätte fint bord till mina stolar.
Sen kom Richard förbi på kvällen och hjälpte mig upp med gardinstången. Jag vågade inte borra i väggen..hehe. Men det fixade han galant. Men tavlorna fick vi inte upp så ska gå och köpa speciella spikar eller var det va imorgon.
Så det kommer bilder efter allt har kommit upp istället, de blir lite roligare då.

Imorgon ska Bella och Elin och två till i min klass på frisörmässan. Jag vill också. Är riktigt avundsjuk. Men jag ska bjuda hem Frida på middag istället.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0