im not online im outside

Imorgon flytttar jag, jag är som ett litet barn på julafton. Ska bli så kul, ska bli jätte kul att träffa mamma också. Jag vet dock inte om jag kommer ha internet i min nya lägehet förrän den sista. Så bloggandet kommer förmodligen ligga på is till dess. Kanske skriver nått någon dag om jag har tillgång till data, men förmodligen inte. Men det är bara om jag inte har internet. Men det märker ni väl om det är tomt ett tag.
Men om de funkar ska jag lägga upp massa bilder på min lägenhet, annars kommer dom när jag får internet. I helgen ska jag iallafall plugga massa, tvinga hem frida och även tvinga hem Bella och Elin på en fika, om man inte måste plugga.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0