I don't ask for much

Frida har vart här och druckit vin och kollat på Power Puff Pinglorna, jag vill vara liten igen. Allt var så mycket lättare då, eller hur!? Ja dom enda problem man hade då var att alla syskon fick lika mycket läsk. Nu ska man helt plötsligt tänka på hela världen, eller iallafall halva. Hur ska man ha tid för det.
Elin kom också förbi en sväng också, så jag bjöd henne och Frida på ett jätte god köttfärspaj som jag hade bakat/lagat. Ibland kan jag verkligen, det var mysigt.

Usch jag har tappat all lust, men imorn ska jag vakna aspep!

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förväntar mig att bli bjuden på den pajen igen! :) duktigt gjort Nils!

2010-03-21 @ 01:16:30
URL: http://myninjastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0