Go to sleep

Är det fel att vilja gå och lägga sig nu? Jag är så jävla trött, var inte hemma från skolan förrän klockan sju. Och sen ställde jag mig och laga mat som inte var klar förrän klockan 8. Och nu är det kväll. Fan vad fort det går. Sen när vi kommer gå till klockan sex två dagar i veckan kommer dagarna att springa iväg.
Gick så jävla dåligt i skolan idag, fy fan. Men om det inte kan gå dåligt kan det ju inte gå bra, eller nått annat smart.

Imotgon ska jag flytta in i min nya lägenhet, ska bli så himla kul. Men först har jag skola till klockan ett. Sen ska jag kasta mig på pendeln hem och möta mamma.. Sen ska vi börja flytta in. Eller ja ska bara flytta in, hon ska bara stanna över natten. Och på fredag blir det ikea med mamma.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0