Drömland

Jag har farit runt nästan hela lördagen, så nu e jag helt slut. Efter att ha vart på erikshjälpen gick jag hem och började städa. Sen åt jag mat med Richard. Sen gick jag till systemet och efter det åkte jag till Linköping. Hälsade på Frida på hennes jobb. Där träffade jag någon tant som tydligen sålde smink, hon kunde dock inte så mycket om det. Men dom sålde tydligen ut något märke som var välldigt välkänt. Var mycket sugen på att köpa massa för att dom sålde ut det så billigt, men vad ska ja ha det till!? Så det blev inget.
Men det blev subway, en blekning och massa lösgodis.
Sen åkte vi he, till Frida och satt helt still framför tvn med chips, vin, lösgodis och popcorn. Sådant gör man alldeles för sällan. Det är underbart när det väl händer. Vi har stora planer. Iallafall snackade vi om att vi förmodligen kommer gå ut, och vi nämnde de några gånger. Haha men båda va typ halv döda, så jag åkte hem istället.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0