Don't go away mad

Det gick faktiskt ganska bra på provet trots allt. Skulle bli välldigt förvånad om jag inte klarade, lite förvånad om jag inte fick VG heller(önsketänkade kallas det). Stackars Anna som  måste sitta och läsa mina tio sidor med min dåliga handstil och hundra stavfel. Hon lär behöva gissa mycket.
Imorse gick jag förbi min  lägehet, möte Börje utanför. Som gav mig nyckeln, sen skrev jag på nått papper. Kände mig väldigt vuxen. Haha min lägenhet är så liten. Tur att jag inte har så mycket saker. Håller på att packa nu, har typ bara fyra kartonger eller nått. Men då har jag inte packat kläderna ännu. Det får jag göra imorgon efter skolan antar jag.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0