Alright?

En på tv vann just 2.5 miljoner, och han planerade att bygga ett uterum. Jag skulle behöva vinna det, då skulle jag betala av mitt lån direkt. Köpa en lägenhet och massa möbler och ringa till mitt jobb och säga att jag bara vill jobba typ 60 procent och skulle vara ledig vid alla festivaler, ja skulle boka en utlandsresa och betala av gamla skulder. Och massa mer.
Usch jag är ganska bakis idag, har såndär tryckande huvudvärk. Men det var verkligen värt det. Jag spenderade kvällen på Bishop av alla ställen, men det var verkligen skit kul! Det var jag, Bella, Elin, Elin och Olle. Det ska verkligen göras om. Träffade en gamal gubbe som en gång på en efterfest frågade om jag hade en sjukdom, som klistrade fast sig vid Olles sida, haha stackaren!

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0