"You can all go straight to hell"






Nä jag mennar det inte men dom säger så i Madmen reklamen, och jag har fått det på hjärnan. Tycker det låter så jävla härligt när han säger det. Älskar den serien, eller jag gillar egentligen bara att alllt är så himla fint för det ser ut som en värld byggd av dockhus, iallafall har jag typ ingen anning om vad serien handlar om egentligen. ja kollar mest för att de är fint. Var iallafall inne på deras sida nyss och skapade min egna "madman". De fanns dock inte så mycket att välja på men de var allt lite tidsfördriv. Jag är den med kaffekoppen, typ det enda som e likt mig.

/Nisse


Kommentarer
Postat av: Malin

ååååh jag älskar madmen! Alla kvinnor är så fina, utom hon med feministlugg...

2010-01-31 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0