Stackare

Starckars Elin som har suttit en ganska lång stund nu och försökt förklara för mig vart jag ska gå imorgon. För jag ska hem till en tjej i klassen ihop med två till från klassen. Vi ska öva långhårs uppsättningar, eftersom vi har hemstudier imorgon. Vi ska även öva på lite femfläta, fast den har jag redan ganska stor koll på, så det är nog mest dom som ska öva på den tror jag.
Iallafall så har Elin försökt förklara vägen för mig en ganska lång stund, hon har till och med ritat kartor. Eller inte ritat helt nya, men ritat ditt var jag bor, hon bor och vad lidl ligger. För det var typ det enda jag hittade till. Men det var i helt fel rikting. Men det blir nog till att hoppa på en spårvagn och hoppas på det bästa, tror jag.
Om någon har sagt att det är lätt att vara nyinflyttad, så håller jag inte med!
Nu ska jag kolla på den nya Sherlock Holmes filmen, som min kille tvingar mig att se.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Du är omöjlig. ;) Men om du tar 3.an i morgon så hoppa av vid väster tull. Jag vill också se Sherlock holmes...måste börja ladda ner lite filmer tror jag. Ses i morgon! Undra ifall din stalker på bilddagboken kommer åka spårvagn i morgon då? Hehe..

2010-01-24 @ 23:29:39
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0