Lägenhet

Jag ringde nyss till dom som äger stället där jag vill ha lägenhet, dom har även en lägenhet utlagd på nätet. Och frågade angående den, för den vill jag ha. En mysig etta med ballkong. Så jag fick prata med en tjej som jobbade på kontoret och hon sa att dom skulle han visning imorgon, eftersom jag inte hade vart "snabb" nog att visa intresse hade jag inte blivit bjuden.
Varför ja inte var snabb nog beror mer på att jag inte har vetat om att jag ska flytta så länge och då e det svårt att vara snabb. Och sen sa hon iallafall att jag kunde komma om jag ville för det var ingen som hade svarat på mailet om visningen. Men visningen var imorgon klockan 15.45 och jag slutar skolan klockan 16.00. Om vi hade slutat som vanligt imorgon hade jag så hunnit till den visningen. Jag är så irreterad för jag tror verkligen att den hade varit något för mig.
Jag förklarade iallafall för henne i telefonen hur det låg till, och då sa hon att hon skulle försöka fixa det och höra av sig till mig under dagen:) Jätte trevlig. Nu håller jag tummarna.


/Nisse

Kommentarer
Postat av: Elin

Så typiskt då! Hoppas att det löser sig för det och att du hittar en mysig lägenhet att trivas i! :)

2010-01-27 @ 14:43:25
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0