Jobbigt med rubrik

(Ibland kommer jag inte på någon bra rubrik som passar in på de jag vill skriva. Men det här får duga)
Känner mig helt slut för hela dagen har vart ganska påfrästande. Gick iallafall up tidigt och åkte te skolan. Eller snarare försökte åka till skolan. Men de blev problem med pendel så alla fick byta pendel.
När vi väl var framme i Linköping så va de nått fel med bussen, så den skulle inte gå förrän efter en timma. Men sen gick den iallafall i rätt tid!
Sen va det skola, och läraren va sjuk. Så vi fick sluta vid klockan ett. Och jag fick ett sms om en lägenhet jag skulle vilja titta på, om att dom kunde vissa den klockan fem. Sen åkte vi hem.
Jag och lilla nasty(bella) gick på stan en liten stund, på den kvarten hann ja köpa både skor och jeans jacka. Men sen åkte jag hem för att byta om till visningen av lägenheten. Men när jag stod och väntade på bussen ringde dom och sa att det var ingen ide att jag gick på visningen för det var redan tre som ville gå på den, så synd.
Men hon i telefonen var så himnla trevlig. Hon sa att ja kunde mejla henne om vad ja ville ha så kunde ja kanske ha större chans nästa gång. Men ska ju iallafall på visning på måndag.
Så nu sitter ja här och känner mig lite avslagen. Ska äta

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0