Jeans

Ni vet man kommer in i en period då man tycker alla sina kläder är fula. Och jag har en sådan just nu. Vet inte riktigt varför. Men jag hatar alla mina jeans dom är så himla fula. Så jag måste gå till stan någon dag och leta efter nya jeans, helst 4 eller fem par. Men jag lär aldrig hitta så många jag gillar. Men ett par hade ju inte suttit helt fel.
Hittade ingen väska, dom hade typ bara en och den var inge vidare. Så jag ska leta vidare.
Ja är verkligen besatt av sidor med lägenheter, för ja kollar dom hela tiden. Även fast jag vet att sannolikheten att dom lägger upp nya lägenheter på helgen är liten. Men kan ändå inte låta bli att kolla en gång i timman.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0