Jag tränar visst

Alla som känner mig vet att jag inte direkt tycker om att träna, eller att röra på mig. Men jag hade turen att födas med väldigt bra ämnesomsättning, alltså att jag typ kan äta vad jag vill.
Hur som helst har jag fått för mig att jag ska börja träna lite och äta lite mer hälsosamt. Vet inte om det mest är för att ja ska kunna säga "men jag tränar.." eller "nä jag gör inte så mycket ska träna snart". Och när jag säger att jag har börjat träna lite, så är betyder de att jag har börjat göra sit ups, 20 stycken om dagen. Men jag orkar faktiskt inte göra fler. Jag har även börjat äta knäckebröd för att jag har fått för mig att de e nyttigare, äter frukt ibland också.
Hur som helst gick jag och Richard till konsum förut, jag köpte godis(inte så hälsosamt). Då sa Richard nått om att jag inte kunde låta bli att köpa godis. Då sa jag "men jag tränar ju faktiskt nu så då kan jag äta godis". Då pikade Richard mig för mina 20 sit ups. Jag tycker iallafall att jag är duktig!

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0