Gratis Kaffe

God morgon.
Igår när jag och flickorna stod och väntade på pendeln till Linköping blev man bjuden på gratis kaffe av SJ. Kaffe va inte så varm, men ja skulle vilja ha gratis kaffe varje morgon, de skulle kännas jätte mysigt. Jag mennar varför ska folk vara så snåla, GRATIS KAFFE ÅT FOLKET. Speciellt om pendeln är försenad, som kompesation. Hade jag tänkt mig. Och folk som inte gillar kaffe, som typ bara "meen åååå jag vill ha teee" Säger jag bara Och!? Kaffe e mer beronde framkallande än te.
Jag är upprörd idag.  Nu ska ja fixa de sista innan ja ska te skolan, ja tror vi ska börja klippa idag.

Ha en bra dag förmodligen med en gratis kopp kaffe.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0