God Morgon




Tänk om man kunde vakna upp så var det sommar. Jag är så jävla trött på snön nu, jag ser aldrig fram emot att gå utomhus längre. Hade vart ett plus om ja hade vaknat upp som blond också.

Iallafall så vaknade jag av att, Richards katter va helt galna i sov rummet. Eftersom dom håller på att att byter stammar i köket så måste katterna va i sovrummet.
Jag ska snart börja öva lite på håruppsättningarna dock kommer det nog inte gå speciellt bra eftersom jag kollade på det igår och fattade inte riktigt vad man ska göra. Jag ska iallafall möta upp några av flickorna från klassen sennare så då hoppas jag att jag kommer fatta mer.

Ha en bra dag

/nisse

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej Nisse, du ska vara mörkhårig tycker jag! :) Vi ses snart!

2010-01-25 @ 12:20:30
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0