Facebook




Är nog inte bara jag som brukar underhålla mig själv genom att kolla upp på facebook vad folk gör. Men sen finns det vissa männsikor som verkligen överbeskriver vad dom ska göra, eller gör. Jag mennar skaffa en blogg istället som ingen läser. Precis som människan över alltid världens längsta uppdatering, om något som man lika gärna bara hade kunnat skriva "ska te jobbet"..
Skönt att jag inte känner personen, och det är en annan konstig grej varför lägger folk till mig om ja inte känner dom? Känns som om facebook inte riktigt är ensådan sida. Och inte nog med det dom skriver inte heller när de väl har lagt till mig, så varför la dom till mig från början?

/nisse

Kommentarer
Postat av: D

kanske för att dom vill kolla upp dig :P

2010-01-30 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0