Dålig på att packa upp

Jag har haft så mycket att göra hela dagen. Första gången nu jag får en lugn stund på hela dagen. Började med att jag fick stressa till spårvagnen för att hinna med, för att jag envisades med att sova den där sista onödiga kvarten.

Väl på spårvagnen gå allt bra tills den fastnar i en bil, JA DET ÄR SANT DEN FASTNADE I EN BIL. En bil hade parkerat för nära spåret så dom fastnade i varandra. Så ja fick hoppa av och halv springa fram till stationen. Och där träffade jag Isabella. Sen gick allt bra hela dagen gick.

Sen åkte jag hem och Richard hämtade mig på stationen så åkte vi och storhandlade. Sen kom jag hem och jag sa till Richard att jag skulle packa upp alla varor om han körde bort bilen. Och när han kom hem hade jag fortfarande inte packat upp alla varför, för att jag hade dansat runt i mina långkalsonger och ätit godis isället.
Nä nu ska jag va duktig och kolla lägenhetssidorna och dricka jordgubbsläsk.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0