Asos<3





Söndagar är som dom alltid varit, lång tråkiga. Jag har iallafall spenderat dagen med att gå igenom i stort sätt allt på http://www.asos.com/ . Det är min favorit affär på nätet, där lyckas jag alltid hitta för mycket som jag vill ha. Jag beställde iallafall det på bilden ovanför.
Fast jag beställde också ett likadant kors som på bilden fast i silver. Och ett arband i silver med dödskallar på, lite mer armband och ett par kalsonger med popcorn på. Fråga mig inte varför kändes bara som om jag behövde dom. Jag älskar när det är slut rea.
Jag älskar även den grå randiga tröjan på bilden(den med knappar) För på ryggen så är det sytt som ett kors. Skit snyggt, och jag köpte den sista!!

Någon dag när jag är lite mer motiverad ska jag prata mer om mig själv, vill bara förvarna redan nu att jag inte tänker ta ansvar för min stavningen, och där räknas även hur jag byggt upp mina menningar och liknande.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0