Tv nils

Jag blir helt tv besatt när jag är hemma hela. Det värsta är att det blir av massa konstiga program som Lyckohjulet, Ghost whisprer, våra bästa år och sånt. Väldigt obehagligt.
Jag skulle verkligen vilja tatuera mig, synd bara att min ekonomi inte är på topp just nu eftersom jag går privat skola. Men kanske efter jag fyllt år eller något när jag fått lite pengar. Om jag inte önskar mig saker till min nya lägenhet. Fast vi närmare efter tanke kommer det nog dröja innan jag tatuerar mig eftersom jag hellre lägger pengarna på kläder och skor,  det gör iallafall min mamma glad skulle jag tro.
Bytte iallafall header dock är den bara tillfällig, tills jag har fixat en ny bild med Elin.


/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0