Trött


(Bilden har inte med texten att göra, kändes bara lite bild fattigt)

Jag tror rubriken säger det mesta. Vi klippte första gången i skolan idag iallafall. Det gick väl sådär. Men som sagt man kan väl inte förvänta sig för mycket av någon som aldrig gjort det innan. Men det var väldigt kul och tiden bara flög iväg. Massa strul med pendlar och buss. Jag blir helt slut. Längtar tills våren, när solen kommer och man tror att det är sommar.
Längtar till lördag, för då ska vi ut och röja. Jag har redan bestämt vad jag ska ha på mig(fan vad fjolligt).
Nu ska jag äta mat som min man har lagat te mig. Fiskpinnar med mos. Min man fick jobb idag också som handledare.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Elin - Esatirninee

Jag bestämmer också långt i förväg vad jag ska ha på mig. :) Så kul at Rickard fått jobb, ni två har ju flyt! Ses i morgon cooling!

2010-02-03 @ 17:44:36
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0