Söndag = Alla hjärtans dag

Idag är det tydligen alla hjärtans dag, har inte firat det speciellt mycket. Men blev iallafall väckt av att Richard hade gjort frukost. Ägg och bacon, när jag kännde doften av det tänkte jag "ja kommer inte kunna äta". Men det kunde jag, och mycket också. Sen gjorde jag mat till honom. Fast det blev inget vidare, har försökt plugga också men det går verkligen. Inget fastnar. Jag är så fruktansvärt dålig på prov och arbeten. Ja är bara bra på praktiska saker. Har blek håret en gång till också, och nu börjar det likna nått. Jag är inte sugen på skola imorgon.

Var ute igår och festade, det var skit trevligt. Men jag lyckades få med mig två chees burgare som jag satt i sängen och åt, och sen försökte jag ge en till Richard men han ville inte ha för han sov. Hahah jag erbjöd honom den jag hade tagit en tugga av när jag gick hem, sa att jag hade köpt den te honom. Hahah. Jag har ketchup på telefonen.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0