Sommar i kalmar




Den här bilden dök upp på facebook idag. Jag saknar faktiskt folket i Kalmar. Men inte själva staden. Mest saknar jag Emma, Malin och Elin. Men de finns även andra små tokar ja saknar så klart. Jag minns denna kväll så jävla väl. Det var typ i början av somnmaren eller i mitten av sommaren, men ja tror de va i början. Jaja skit samma. Vi skulle iallafall på LIME på Vallen, vilket betyde att alla hade med sig varsin lime i väskan med ett klistermärke på och visade man upp den när man gick in fick man gå in gratis. Och äta buffe, skulle även få någon drink men de fick man inte. Men grymt kul kväll var det iallafall.
Fan vad blond jag var där, eller de var nog mer vitt.

/Nisse





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0