Skola

Idag har jag som vanligt vart i skolan. Tur att det är så fruktansvärt kul, för annars hade jag märkt hur trött jag egentligen är. Men iallafall klippte vi gradering idag. Gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra. Jag blev faktiskt ganska så nöjd. Längtar tills man kan säga att man blev skit nöjd.
Jag ropar bara på Jenny(vår lärare) hela tiden för att jag tror att jag har gjort fel. Och för det mesta har jag inte ens gjort det. Så jag måste skärpa till mig och chansa lite mer tänkte jag.
Vi fick även ett papper, där det stod lite frågor angående det mesta vi har gått igenom. Kändes inte så bra, så himla mycket svåra ord. Måste pluggar mer!!

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0