Pluggar

Usch jag sitter och pluggar, och jag blir så irreterad för att det inte går bra. Ja blir alltid så arg när jag inte kan något. Men nu har jag bara två frågor kvar iallafall. Plus att på måndag ska vi ha något litet prov tydligen. Fan jag hatar prov får en att tänka på gymnasiumet. Bara för att jag är så dålig på att formulera med ord, som du kanske har märkt:P Det är iallafall ganska bra att va på dåligt humör för Richard köper godis till mig för att jag ska bli glad.

Idag fick jag iallafall tillbaka mina papper som jag skickade in angående min lägenhet. Så nu är det helt klart att jag ska flytta in där i april. Dock kommer jag flytta in tidigare eftersom jag och han som bor där ska göra någonslags deal. Ska bli härligt.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0