Nyhetsmorgon

Det är så skönt att man ska jobba hemifrån hela veckan för då kan man titta på nyhetsmorgon samtidigt. Jag har blivit helt besatt av det, sen förra vecka när jag var hemma och va sjuk.
Idag ska jag iallafall plugga massa. Vi ska skriva ett arbete om arbetsmiljö inom frisöryrket. Inte speciellt kul, men jag tycker alltid att de e tråkigt att göra arbeten men det beror på att jag är så dålig på att göra det.
Men först ska jag göra klart min lista på saker som jag behöver till min lägenhet, för jag måste skicka den till mamma innan onsdag. Pratade med han som har lägenheten igår och vi kom överens om att jag skulle flytta in den andra söndagen i mars, eller inte flytta in utan fick tillgång te lägenheten då. Så jag kommer förmodligen att flytta in den 18. För då kommer mamma med mina saker.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0