Nördig måndag

Idag har jag vart skit jobbig. Verkligen asjobbig. Har spenderat hela dagen med Bella i skolan, bara jag och hon och massa lärare, fast voi hade en egen sal. Där vi satt, och stod. Kämpade som fan för att få till en permanent på dockan. Det gick inte speciellt bra. Men långhårsuppsättningarna va klarade vi bra.
Imorgon ska jag rulla ännu mer, men ska på en visning också. Kanske två vi får se hur det blir. Den jag ska på helt säkert vill jag ha, asbillig hyra. Söt tjej som hade den också hon tyckte jag skulle komma på dagen så jag fick se den i ljus...hahah. Hoppas de e nått för mig. Nu ska ja va jobbig mott min man.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Elin

Nisse! Min kompis ska flytta från sin etta. Jag hörde precis med henne om det är någon som tagit den ännu, så om det inte är det kanske den kan passa dig? Vet inte vad hyran ligger på och sådär men det är fransk balkong och den ligger inne i stan. Du får mer info när jag vet mer och om det skiter sig med de andra visningarna! Håller tummarna för dig! :)

2010-02-01 @ 18:58:57
URL: http://esatirninee.blogg.se/
Postat av: Bella "lilla nasty"

Elin är så himla gullig!

2010-02-01 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0