Lägenhet

Nu har jag fått lägenhet:) En liten, väldigt liten etta. Fast toan va välldigt stor för att va en etta. Den första lägenheten ja skulle kolla på var en mardröm. Det enda som va lite kul med den var att den låg i samma hus som min klasskompis bor i. Den hade någon dusch historia som va både dusch och handfat. Man vek lixom upp vägen bakom handfattet, och då kunde man använda handfattet som dusch?! världens konstigaste grej. Inte konstigt att de va så billig hyra. Sen hade den inte någon ugn eller frys. Och då tänkte jag bara nej fy fan!!
Och när ja skulle ringa och tacka nej till den så va de ingen som svara. Men de ringde någon direkt efter och då trodde de jag det var dom. Så jag sa att ja hade kollat på lägenheten men att jag inte var intresserad, och då blev hon i telefonen helt förrvirrad och sa att hon ringde och erbjöd mig en visning. Och då fattade jag att det var fel person jag pratade med. Så ja pratade lite med henne och fick numret till en kille som ja ringde och fick komma och kolla på hans lägenhet, som nu är min från april:)
Jag var även hemma hos Elin och hälsade på, det var trevligt. Hon bor så jävla fint, så man blir avundsjuk. Va hemma hos bella sen också och rullade permanent.
Nu ska jag göra en lista på de jag behöver te min nya lägenhet.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: panda

är lägenheten i linköping eller norrköping? puss ♥

2010-02-02 @ 19:19:09
URL: http://pandawhore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0