I love asos













Jag älskar verkligen Asos, dom har så jävla bra grejer. Det enda jag är löite missnöjd med är den randiga tröjan, för att den var lite väl stor. Så får kanske sy in den. Men det ordnar sig. Det är billigt där också fick allt detta för lite mindre än fyra hundra om jag inte minns fel, fast jag fick ju även en mössa och ett par kalsonger också.
Men det jag fastnade mest för är halsbanden, dom små korsen. Dom är formade som nitar och är hur söta som helst. Men så har jag en förkärlek till halsband också.
Nu blev det helt plötsligt förrvirrade, för nu vet jag inte vad jag ska ha på mig imorn när ja ska ut!?
Förresten är jag osams med min kamera just nu för typ alla bilder jag tagit har blivit suddiga. Undra vad det är fel på den, eller mig!?

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Elin - Esatirninee

Men så mycket fint! Jo men det blir utgång, är taggad! Jag har ordnat så jag är skjuts hem nu också. Så det blir perfekt! När vill du komma hem till mig på förförfesten? :)

2010-02-05 @ 21:43:44
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0