God morgon på riktigt



Idag var det faktiskt god morgon. Jag har hunnit med så himla mycket. Jag vaknade klockan åtta, och gick upp och bakade skones(hur de nu stavas?) till Richard.  Och medans de var i ugnen gick jag och köpte marmelad. Sen dukade jag upp en brakfrukost. Hahah jag är en sån liten tönt.
Sen har jag även vart på Eriks Hjälpen. Dom hade två skit fina stolar som jag verkligen vill ha. Men dom lär knappst va kvar nästa månad, men man kan ju hoppas. NU gör jag en test slinga i håret. Sen ska jag plugga lite klippteknik.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Elin - Esatirninee

Jag måste också blir så ambitiös!

2010-02-13 @ 11:50:43
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0