Feber

Skrev inget igår eftersom jag hade alldeles för hög feber och orkade inte sitta vid datan. Har haft typ 39.9-40 grader i två dagar nu. Men idag har jag bara 37-38 grader. Så imorgon blir det nog skola, för jag kan inte missa klipptekniken. Fast det beror på o,m jag har feber på morgonen eller inte.
Jag har iallafall inte rökt på tre dagar tänkte passa på att försöka sluta röka nu när jag är sjuk. Ja kan inte röka just nu eftersom jag har så jävla ont i halsen. Och då tänkte jag att jag lika gärna kan försöka sluta. Får se hur det går.
Har inte kunnat äta något de sennaste dagarna heller, men igår kväll var jag sugen på massa konstiga saker. Bland annat små tomater, och glass. Så Richard va jätte gullig och gick till affärn och handlade det åt mig.
Jag saknar skolan.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0