Dålig dag

Det första jag sa till elin och bella imorse var "de här är den värst dagen på länge", eller nått i den stilen. Och eftersom jag började dagen med att gnälla så kan jag lika gärna fortsätta. Skit jobbig dag i skolan. Först hade vi prov, gick faktiskt väldigt bra. Kunde mer än jag trodde, men det var även grupp prov och vi lyckades kompensera(nisse försöker använda svåra ord, och han vet inte ens om han använder det rätt) varandra bra. Sen fortsatte vi klippa på vår gradering som vi började med i fredags. När jag har klippt klart hela frisyren säger läraren att jag "har gjort fel" hela frisyren. Fast egentligen va det inte fel, man kan göra så också om man vill nå det resultatet jag fick, men det var inte det vi var ute efter. Kunde hon inte sagt det lite tidigare?! Fast hon är så gullig annars så jag sa inget, och va hade det tjännat till!?

Men mitt i min gnällande dag lyckades jag iallafall göra skit goda havreflarn!

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0