Dagen efter

Hatar söndagar, så nu var det sagt.
Så nu lite om gårdagen, det var trevligt. Även om jag inte är så mycket för att gå ut redan klockan tio, men vi ville verklligen komma in på trappan. Kändes som om jag hade förhöga förväntningar på det, plus att man alltid blir så trött när man går ut tidigt. Vi dansade iallafall, och  drack cider och pratade om osamanhängade saker, fast de va mest jag. Sen döpte vi om en till Birka. Vi åt hamburgare också, dom borde verkligen sälja hamburgare på alla uteställen. Det var den godaste hamburgaren jag någonsin ätit.
Jag vaknade iallafall upp något tröttare och något fattigare, och med tankar på att aldrig mer gå ut. Men det börjar bli en vana.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: **Elin**

Så fint skrivet! :) Jag kommer få mardrömma om Birk...tyckte han var läskig. Ses i morgon!

2010-02-28 @ 15:43:11
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0