Bakis

Jag är så fruktansvärt bakis idag, jag lämnade inte sängen förrän typ halv fyra. Länge sedan jag var så bakis, men för det mesta brukar jag inte vara bakis alls. Men det var iallafall värt det. Hade grymt kul igår.
Började med fördrink hemma hos Elin. Till fördrink blev det vin, och några grogg. Och Elin ska aldrig mer dricka vin tydligen, jag fick ett sms om det idag. Skönt att jag inte är ensam om att vara bakis. Iallafall kom Elins kompis sen och skrattade åt oss när vi sjöng Singstar. Har aldrig spelat det innan så jag fattade inget. Sen körde hon oss till Frida, hon körde oss även hem sen. Så fruktansvärt gulligt av henne. Vi fortsatte iallafall förfesta hemma hos Frida, sen gick vi till hugos och dansade bort restan av natten.

Idag har jag ätit hembakad pizza och kollat på film med Richard, som förövrigt också är lite bakis. Han fick en liten söt nalle av mig för han har namnsdag idag.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0