Avfärgar igen

Ja precis som de står i rubriken. Den första avfärgningen gjorde hela håret typ ljusbrunt, med röfa skiftningar. Inte oranget, som jag trodde. Så för en stund sedan slängde jag i andra. Ska skölja ur det nu snart. Håller på att kolla på "top model7" Ska dom inte lägga ner den skiten snart!? Ja mennar de enda dom gör är att bråkar och gråter, och sen gråter dom lite till, sen ska dom bli jätte kända. Fast man ser dom aldrig igen efter programmet har slutat, pinsamt.
Grejerna från Asos kom idag. Ska hämta dom imorgon efter skolan tror jag. För idag har jag ingen ork. Väntar på att Richard ska komma hem så vi kan äta.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Elin - Esatirninee

Hoppas det blir bra nu!! :)

2010-02-04 @ 16:44:06
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0