8.40

Idag försov jag mig, inte för att jag ska någonstans eller nått. Men jag går alltid upp vid 8. Och jag vaknade av förvåning när telefonen ringde och jag svarade halv sovandes. Det var min granne som ringde och väckte mig, hon trodde ju att jag skulle va vaken eftersom klockan va 8.40. Men egentligen har jag ju rätt att sova hur länge jag vill bara jag får det jag ska göra om dagarna gjort.
Iallafall igår när vi gick på stan var vi inne i affären som har fått alla tjejer att byta still. Och vi for runt där inne och kollade på kläder och då kommer det in en tjej med en kille och börjar prata med en som jobbar där, antar att dom kännde varandra. Och då säger tjejen som kom in med kille, att hon ber om ursäkt för att hon ser ut som hon gör för hon hade försovitt sig. Vet inte riktigt hur man kan försova sig för att gå på stan, jag mennar då är det ju bara att flytta fram det en timma?! Och för det andra såg hon ju precis likadan ut som alla andra i affären, så jag fattar inte vad hon gnällde om.
Idag ska jag iallafall skicka in mitt arbete, när jag renskrivit det och läst igenom det hundra gånger. Sen ska jag gå in till stan och köpa allt tråkigt jag inte köpte igår. Ska lämnna tillbaka jeans skjortan också.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0