<3






Hur kunde jag missa att t.A.T.u äntligen släppt sitt album på engelska!? Jag är ett dåligt fan. Detta måste återgärdas fort. Så nu har jag lyssnat på dom i ca en timma tänkte fortsätta i minst en till. Kan inte dom komma till sverige och spela det hade vart så jävla häftigt.
När jag va liten så var jag så himla kär i Yulia(hon i svart hår för er som inte har koll) Jag planerade till och med hur jag skulle ta mig till ryssland, och först stöta på hennes kompis Lena för hon va ful så henne ville väl ingen ha tänkte jag. Och sen när jag va tillsammans med henne skulle Yulia på nått magiskt sätt bli kär i mig. Äsch de va nått i den stilen.
Nu tycker jag dock inte att Lena är ful längre, men Yulia är fruktansvärt mycket snyggare.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0