Wtf?

Jag har fått ett jätte konstigt privatmedelande på bdb så här stod det:

Hej!

Vi är två vuxna som arbetar med ungdomar som har föräldrar eller nära anhöriga som är beroende av alkohol eller droger. Gruppen är en del av vår tjänst. .....(Namn på ledare) arbetar som fritidssamordnare vid ....(Namn på skola). ....(Namn på ledare) arbetar som speciallärare på ...(Namn på skola).Vi har precis startat en grupp men vi har alltid plats för fler.


I gruppen kommer vi prata om vad beroendet innebär, vilka konsekvenser det kan få, hur det är att leva med någon som är påverkad etc. I gruppen får man möjlighet att träffa andra i sin egen ålder som har liknande erfarenheter. Vi träffas varje tisdag i lånad lokal nere på stan. Vi ses ungefär 1 1/2 h och då fikar vi alltid först och pratar. Vill man läsa mer om gruppverksamheten kan man söka på .. eller gå in på ..(hemsida)


Vill du gå i vår grupp eller vill du bara prata och ställa frågor så hör av dig till oss på: (självklart kan du vara anonym)

Jag har valt att ta bort deras namn och vart de jobbar för jag vill inte hänga ut dom eller så, stod även vart jag kunde kontakta dom. Fattar inte varför jag fått ett sådant mejl?!

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0