Veris och jag





Idag gick jag upp klockan sju typ, fast jag vaknade typ klockan sex. Iallafall så åkte jag till linköping och besökte Vera, eller såkallad Veris. Vi åt frukost och myste hemma hos henne, det var jätte trevligt. Sen gick vi till stan och först gick vi till myrorna som förövrigt är mycket bättre i linköping. Sen gick vi till Hm där jag köpte den svarta jeans jackan som var på rea. Tänkte det kunde va bra att ha en svart för så kan man ha den till jeans.

Iallafall så möte vi upp Frida sen och gick till Montler' ja köpte en ny klippkam. Eller Vera fick göra de åt mig för att jag slarvat bort min. Sen gick vi till lite andra affärer som sålde andra hands saker. Jag köpte en jätte fin halsmojäng alltså en halsdduk fast mindre kommer inte ihåg va de hette, de var iallafall ankaren på. Lägger upp en bild på den någon dag när jag inte ser så gay ut. Sen så köpte jag även väskan på den översta bilden för 15 kr jag hade bara en 5kr löst så vera betalade en tio så hon är delägare. Haha bra dag.

Nu ska ja baka pizza.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0