Strut

Jag ska berätta om min dag, ja har faktiskt vart riktigt produktiv. Dock inte här.
Jag gick upp klockan sju och började tvätta, gick och la mig igen till klockan nio. Då hängde jag tvätt och gjorde mig iordning och sen vid elva åkte jag till linköping, där jag möte upp Frida. Inte samma Frida som jag brukar vara med. Detta är en Frida som skulle gått min skola, men valde att tacka nej. To bad. Iallafall åkte vi till ikano huset och det var super trevligt. Jag köpte bara ansiktstvätt och cream. Sen svängde vi även förbi Chilii och Rum, älskar dom affärerna. På parkeringen gick jag till fel bil, för det stod en precis likadan som Frida hade bredvid hennes. Och jag trodde de var hennes och trodde hon var påväg mott fel bil. Det tyckte hon var jätte kul, hehe de måste sett så ut också.
Sen for vi in till linköping och åt sallad på ett underbart ställe där man fick välja själv vad man ville ha i sin sallad. Kommer inte ihåg vad de hette men jag rekomenderar det. Vi satt på uteserveringen det var skit kallt, men vi pinade oss igenom det. Sen fick jag skjus av sockersöta Frida till stationen där en snorunge skrattade åt mina skor och jag låtsades va oberörd fast jag egentligen bara ville köra ner foten i halsen på honom. Men de gjorde jag inte.
När jag väl var hemma så ställde jag mig och gjorde köttfärspaj som jag alltid äter på söndag för då gör jag fem matlådor till alla dagar i veckan av de som blir över, då slipper jag anstränga mig i veckorna. Sen kollade jag på en ashärlig film med Amanda Seyfried och tyckte att hon var det vackraste i hela universum. Så nu ska jag lägga mig och kolla på en till film med henne.

/Nisse

Kommentarer
Postat av: Elin

Gå till Paus och ät sallas, världens bästa sallads-ställe i världen! Man får välja allt där också, finns även på fräcka fröken. :)

2010-04-26 @ 07:52:12
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0