Jag blev inte bjuden

Jag blev inte bjuden på mat idag, men ska bli bjuden på mat ikväll. De känns bra. Men jag var tvungen att slänga ihop nått att äta och ha med mig att äta i skolan imorgon. Och det enda jag hade att välja på var köttbullar, så det blev köttbullar och makaronner. Men jag kunde inte hitta mina makaronner, så jag började hyperventilera och sprang runt i mitt lilla kök och kollade i varenda skåp. Och trodde på riktigt att någon hade snott mina makaronner. Så när jag kom fram till att någon förmodligen hade snott dom tänkte jag "jaha de får väl bli spagetti då" och då öppnar jag kylskåpet för att ta fram maragin.
OCH DÄR INNE PÅ HYLLAN STÅR MIN KARTONG MED SNABB MAKARONNER. Varför i h*lvete har jag ställt den där? Det är ju helt sjukt. Blev så upprörd på mig själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0