i got the keys



Började dagen med att vara helt förvirrad, vaknad upp kvart över nio och funderat på vad det var för speciellt jag skulle göra idag. Jag kunde verkligen inte komma på var det var, så jag tog det lungt. Låg i sängen och drog mig eftersom vi har hemma studier idag. Och sen vid halv tio kom jag på att jag skulle vara hos Elin vid tio och skriva arbeten. Så det var bara att kasta på sig kläderna och ge sig iväg.
Blev någon minut sen, usch jag suger på tider. Fråga bara Frida. Men hos Elin bjöds de på fika som fick bli min frukost, så himla mysigt. Man borde äta frukost med folk oftare det är ju de bästa som finns.

Motivation till allt just nu är ganska låg, har verkligen ingen lust till nått alls. Och borde väl förmodligen inte tala om det. Men jag kan inte springa runt och låtsas som vissa människor att allt är så himla kul hela tiden, när jag inte tycker att det är det. Jag mennar det finns väl ingen på hela jorden som är nöjd hela tiden!?

Nu ska jag börja plugga till provet i lånhår som vi har imorgon, men egentligen borde jag städa. Men de har ju sett ut som skit ett tag så det kan ju lika gärna göra det ett tag till!

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0