Don't you dare tell me at the end of the line


Idag var det helt underbart i skolan. Först observerade jag bara när dom andra klippte. Sen Fixade jag till Sams effekter eller slingor, det blev jätte fint. Borde verkligen börja ta bilder på folk. Men Sam e härlig. Jag såg en död igelkott också, de var inte härligt!
Sen klippte jag min första kund, en treårig flicka som hette Nora. Så himla söt, hon kallade mig för tomtenisse. Och fick en jätte fin page. Hennes mamma blev nöjd hoppas jag hon sa iallafall det så.

Nu håller jag på att laga mat, gissa vad jag ska äta?! Är inte så svårt eftersom jag skrev häromdagen vad jag hade hemma villket inte är speciellt mycket. Blir spännande smakar säkert skit.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0