att förstöra för sig själv är de enklaste i livet

I ärlighetens namn är jag ganska trött kom nyss hem från frida. Vi tog sällskap hon skulle till linköping och jobba. Jag skulle hem och städa, men har inte börjat ännu har ingen lust. Sitter bara och lyssnar på "dansmusik" med Den svenska björnstammen. Vi lyssna på den hos Frida, så de e hon som tvingat på mig dom. Haha, nämen dom är faktiskt ganska bra, om några veckor lär ja tycka dom e skit bra.

Vi såg tvåan igår, den var inte alls läskig. Härligt att Juno levde, hon e power bitch. Om jag någon gång bryter benet ska jag va som henne. Fast den var mycket grövre än ettan.

Nä nu ska jag ut och motionera. Sen ska jag städa. De behövs kan man lungt säga.

/Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0